Laminaat bezorgen of afhalen
Een mooie laminaat vloer gevonden? Wij bezorgen je bestelling netjes en volgens afspraak bij je thuis! Lees hier alle vragen rondom het bezorgen (of afhalen) van je nieuwe vloer.
Tip: Wees voorbereid en bestel op tijd!
Zo kun je met een gerust hart op de gewenste dag klussen
Veelgestelde vragen over:
Voordelen van onze bezorgservice:
- Gratis thuisbezorgd wanneer het jou uitkomt (v.a. € 85, anders € 12,95)
- Exact volgens afspraak
- Beschermend en zorgvuldig verpakt
Veelgestelde klantvragen
Bezorgservice
Wil je je laminaatvloer op afspraak laten bezorgen? Bijvoorbeeld in de ochtend of in de middag? Dan vragen wij bezorgkosten van € 16,95. Bij elke bezorging krijg je van ons een Trace en Trace code per e-mail om te zien wat de verwachte bezorgtijd is. Zo hoef je niet heel de dag thuis te blijven om je vloer in ontvangst te nemen.
Je kunt kiezen uit 3 bezorgopties:
- Standaard bezorging (gratis v.a. € 85 - veel gekozen)
Kies je dag (ma t/m vr) en je laminaat wordt tussen 07.00u en 18.00u bezorgd.
- Ophalen (gratis)
Haal je laminaat op bij ons in Zoetermeer.
- Bezorging op afspraak (€ 16,95)
Kies je dag (ma t/m vr) en kies je dagdeel (ochtend of middag bezorging).
Wil je een Quickstep laminaatvloer afhalen? Dan kunt u ook kiezen uit 11 extra Quickstep afhaallocaties:
1. Almelo
2. Amsterdam
3. Breda
4. Den Haag
5. Ede
6. Groningen
7. Haarlem
8. Leeuwarden
9. Nederweert
10. Rotterdam
11. Utrecht
De bovenstaande locaties zijn open van 8:00 uur tot 17.00 uur.
Wil je Meister laminaat afhalen? Dit kan in Vlaardingen (Zuid-Holland) En voor Ambiant laminaat is dit in Genemuiden (Overijssel). Je kunt deze locaties opgegeven in het bestelproces.
Zodra wij jouw bestelling netjes hebben overgedragen, ontvang je van ons een Track & Trace link. Via deze link lees je altijd de meest up-to-date informatie over je bezorgmoment.
Is je bestelling vertraagd? Dat is natuurlijk vervelend. Maar geen zorgen, hoor! Vertraagde pakketten worden namelijk binnen 3 dagen vaak alsnog bezorgd. Heb je na 5 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag nog niets ontvangen? Neem dan via de mail contact op met de klantenservice. We gaan gelijk voor je aan de slag.
Bezorgmogelijkheden en verpakking
Dag van bezorging
Mocht je toch onverhoopt niet zijn op het moment van levering, dan laat de bezorger een niet-thuis-kaart in je brievenbus achter. Je kunt een nieuwe bezorgafspraak maken óf je bestelling wordt gelijk de volgende dag geleverd. Je kunt altijd met ons contact opnemen om een nieuwe/andere afspraak te maken.